Prensesannesi38 Mamayı azaltıcam kızlar kilomuz üst sınırda olduğu için fakat biberondan içebileceği ne verebilirim …
GoGirl Prensesannesi38 direk bitirmek zor olabilir ama azaltarak ayran icirebilirsiniz kefir olur 1 yas ustuyse sut olur ne severse
Mommysharkdoodoodoodoo Mamayı azaltmak yerine ölçeğini azaltarak başlayabilirsiniz. Mesela 120 içiyorsa suyunu yine 120 koyun ama ölçeği yatıya indirin.
Kcaaa @Prensesannesi38 ben kuru meyveri kaynatıp sularını veriyorum, hoşaf gibi oluyor. Tatlansın isterseniz içine hurma koyun kaynarken. Kefir de güzel bir seçenek.