Ctrzsntrk Aselimmmmmmm ben zaten sarı kantoron yağının egzamaya iyi geldiğini duymuştum ama bi türlü alıp kullanmak nasip olmadı siz de deneyimleyince bir umut doğdu içime ..İnsallah benim yavrum da kurtulur bu dertten.. bu arada o dediğim uzman aktarci hamilelikte folik asit kullandığın için oldu demişti bende herkes kullanıyor demiştim herkeste var demişti bilmiyorum alakası var mi ama 🤔
Aselimmmmmmm Ctrzsntrk folik asit kullanmayan kalmamıştır diye düşünüyorum her bebekte de olmuyor kullanan annelerin ne yazık ki bizim bebeklerimizde oldu Allah beterinden sakinsin. Benim doktorumda en geç 3 yaşına kadar sürer sonrasında tekrarlamaz dedi. Fakat verdiği kortizon içeren kremin de faydasından çok zararı var o yüzden bende bitkisel çözüme basvurdum
YABANGULUM Aselimmmmmmm merhaba, size sorum olacaktı çiçeğini m üst solunum yolu için kullanıyorsunuz yoksa yağını mı? Annem her yıl yapar gönderir lazım olur diye , öyle şişede durur pek kullanmıyorum. Merak ettim yazabilir misiniz?
Aselimmmmmmm YABANGULUM kantaron yagini egzama için kullanıyorum ben pişik için bir de üst solunumu için devetabanini kullanırız ama bebeklerde değil
Seboss12 Aselimmmmmmm ne kadar sürede faydasını gördünüz ne sıklıkla sürdünüz acaba ben bi kaç kere kullandım fayda etmeyince bıraktım da bi türlü geçmiyo bizim egzamalarımız 😏
Aselimmmmmmm Seboss12 15 gün kadar kullandım tamamen yok oldular fakat sürekli kontrol ediyorum en ufak bir belirti olduğunda tekrar kullanıyorum o bölgeye ne yazık ki geçince tekrar oluyor eskisi gibi hiç olmadı ama daha küçük daha az ben sabah akşam sürüyorum sonrasında üzerine pamuklu bez koyuyorum kıyafetleri ile temas ettirmiyorum
Aselimmmmmmm Seboss12 birde şunu ekleyeyim ben kendi bebeğimde fayda gördüğüm için yazmak istedim. Her bebeğin cildi egzama nedeni farklı olabilir. En azından bitkisel denemekten zarar gelmez. İnşallah size de şifa olur kurtulursunuz.
YABANGULUM Aselimmmmmmm bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim 🙏🏻Evimizde her zaman bulunur ama pek kullanmam🙄 Kendim yapayım bari. Günde kaç kez sürmeliyim?iyi geceler
Ctrzsntrk Aselimmmmmmm bende öyle dedim herkes kullanıyor dedim o da herkesin bebeğinde var çok yaygınlaştı dedi ama herkeste olmuyor
Seboss12 Aselimmmmmmm çok saolun yok bizde sürekli kullanıyoruz kantaron yağını yata izleri yanık izleri herşeye çok iyi geliyo ondan denemiştim ben ama sürekli belli bi süre denemedim bakalım sürekli deniyim inşallah fayda eder ☺️