Kızlar öyle bi tuttu ki beni 31 gün oldu ikinci gaz sancım.ölüyorum sandım anneme anne ölüyorum yardım et diye agladım nefesim kesildi.sanki bıcakla karnımı deştiler öyle kolumu sıkmışım ki kolum agrıyor.parol içtim rezene içtim yarım saat sızmışım hala geçmedi tam sezeryanla doğum yaptım ondan kaynaklı sanırım nette araştırdım da biraZ.sizin de tutuyor mu nasıl geçiyor?ne zaman biter bu gaz sorunu