Dogum yapalı 3 gun oldu bugun kontrolum vardı bebeğimin basında bir sislik bardı normal dogum yapmıstım bebek doktoru rotgen istedi cok agladım radyasyona maruz kaldı yavrum ama hemsireler cok az doz verşyoruz bşsey olmaz birsuru bebek geliyor buraya eve gidşnve banyo yaptır falan dedi neyse rontvende bebegin basında normal dogumdan dolayı doku zedelenmesi olmus ama bir hasar yok dedi geçer 1 2 aya düzelir dedi cok korkuyorum ya duzekmesse diye basına gelen oldu mu