turansmom ben klasik lifalif falan kullanıyorum. Çok özel bir marka yok kullandıüım. Pişirince zaten lapa oluyor yumuşacık. Ama ekstra ufak ve yumuşakları da var, sanırım lifalif markasındaydı o da. Markette mutlaka görürsünüz. Onu kullanabilirsiniz. Bir de dilerseniz rondodan geçirebilirsiniz.
Ama daha yeni ek gıdaya geçtiyse, kullanıp kullanamayacağını doktorunuza danışın isterseniz. Kaç aylık bilmiyorım ama genelde, ekstrem bir durum haricinde zaten 6 aylıktan itibaren verilebiliyor.