Zekimurendebizigorecekmi bugüne kadar hiç suriyeli görmedim. Piknik alanları kalabalık olabilir tabii ama orası sadece piknik bölümünden ibaret değil, çok büyük bir alan. Yürüyüş parkurları çok uzun. Tamamen ağaçların içinden yürünüyor çok keyifli. Göl gibi bir kısım var mesela, oranın çevresi efsane keyifli. Dediğim gibi hiç rahatsız hissedecek tipler görmedim. Çevrenin elit insanları var. Gerçi bornovadan gelmeniz biraz sıkıntı tabi araç yoksa