Asligibi kafaya taktığımı nerden hangi cümleden çıkardınız acaba? Takıntılı bir insan olsam kızımın boyunu kilosunu takardim çünkü hem zayıf hem boyu kısa ama o tarz bir şey sormuyorum ben. Oturabilmek nörolojik olarak önemli bir gelişim. Postlarda en geç 8 aylık oturabilmeli tarzı yorumlar görüyorum. Normal mi acaba diye sordum. Ha doktora neden sormadınız diyeceksiniz. Yaşadığım yerde adam akıllı bir doktor bulamadım. Henüz takibini yaptiramiyorum