yumurtam evet sünnet etkirdik oğlum şuan 21 aylık 10,5 aylıkken falan sünnet oldu maşallah o kadar rahat geçti ki sadece ilk bezini değiştirirken ağladı sonrasında hiç sünnet olmamış gibi emeklemeye devam etti bi yerlerden destek alıp tutunup kalkiyodu sünnet olmamış gibiydi çok rahat geçti bizim sünnetimiz