Merhabalar bebeğim grip dün hastaneye gittik iğne yaptılar, antibiyotik verdi soğuk algınlığı vs.ilaclar verdi doktor burnunu açtı bebegimin ama bugün tekrar tıkandı çocuğum uyku uyuyamiyor burnundan dolayı, aspiratörle çekiyorum ama aynı dakika tekrar aynı şekilde tıkanıyor 🙄 4 aylık kızım daha yeni başladık ilaçlara, kaç güne geçer şu burun tıkanıklığı gerçekten dünden beri huysuz sürekli kucak istiyor kollarım ağrıyor artık 😣 oda nemsiz kalmış dedi doktor peteklerin üstüne ıslak çamaşır koyuyorum ayriyeten su da var üstünde 🤷🤦🏻♀️