Hohomoromu Habibe08 günlük sütleri mi diyorsun ben BİM’in günlük sutleriyle yapıyorum sarı kutulu olanlarla memnunum diğer kutu içerisinde ki sutlerden yoğurt olmuyor zaten içimin falan da var günlük sütü
Melissmom1 Habibe08 Tire süt var poşet gibi bir pakette te satılıyor Migros Pehlivanoğlu gibi mağazalarda bulunuyor ben onunla yapıyorum sürekli çok lezzetli oluyor :)
Habibe08 Hohomoromu altin olani diyosunuz demi guzel oluyomu yq tadi o sut icin uzuyo filan demislerde
Hohomoromu Habibe08 evet altın olanı diyorum uzaması bence yapan kişiyle mayalanmayla ilgili çünkü benim hiç uzamadi