Mom456 Merhabalar,sezeryan sonrası doktorumun tavsiyesi ile madeleb kullandım pek bir şeye yaramadı,5 ay oluyor,genelde countrubeks önerilmiş ,ne zamana kadar kullandınız,geç mi kaldım başlamak için
Kereminannesiii Mom456 hiçbir şey kullanmadım doktorum bepantol önerdi aldım ama kullandım. 1,5 sene oldu öyle çokta fark edilen bir iz değil bayağı kısa duruyor şuan ilk zamanlar uzun ve kırmızı duruyordu
MutluYaprak Mom456 doktorum bana da özel bı krem verdi amaben 2-3 kere kullandım fazla kullanamadim doğum yapalı 7 buçuk ay oldu sadece iz var belli belirsiz bence cilt yapısıyla alakalı
Mom456 aysenurbahadir krem kullanmak iyi oluyor demişti bana ,izlerin iyileşme sürecini hızlandırıyor
Kereminannesiii Yasanixxx kaşıntı ara ara oluyor. Kaşıyınca kızarıp böyle hafif şişlik gibi oluyor sonra normale dönüyor bende de
Meltem06 Mom456 ben contratubex kullandım 1 sene boyunca baya gitti dikiş izi ama tamamen gitmiyor çizgi gibi duruyor ama çok da belli olmuyor. Ameliyat ve yara izlerinde güzel bir krem bence. Madeleb genelde yüzdeki lekeler için kullanılıyor ama içinde parafin var ve gözenekleri tıkıyor diye biliyorum
Mom456 Meltem06 düzenli kullanmak ile yaramış siz de o zaman,madelebin içeriğine hiç bakmamıştım doktor önerince kullanayım dedim