5 ay 10 günlük bebeğim var bu zamana kadar sallanarak uyuttum ama 10 gün önce Bi gaz problemimiz oldu ve ne yaptıysam uyutacam en son çare bebek arabasında bulduk o süreçte o şekilde uyudu.
Şimdi gaz problemimiz kalmadı ama şimdide uyutamıyorum beşikte sallıyorum olmuyor kucağımda olmuyor ayağımda olmuyor….
Sallamıyorum şşş pat yapıyorum yine olmuyor 🤦
Nasıl uyutacam ben bu bebeyi Bi fikri olan var mı