Busram55 Dogum yapalı 2 ay 23 gun oldu. Henuz saclarmda dökülne yok. Dökülme mutlaka oluyormu. Saçı dökülmeyen varmı anneler
Morfrenk Busram55 mutlaka olur bence. Hamilelikte yükselen östrojen hormonunun normal seviyelere düşmesiyle dökülme başlıyor. Gayet normal bir durum aslında ama çok can sıkıcı 😒
Durukusunannesii Busram55 3 ay sonra başladı suan 4 buçuk aylık olcaz kel kaldım gibi bişey insallah kel kalmam 😂😂