Mertin_annesi Mom727272 açık yüreklilikle paylştım ama yakınlarıma söyleyemem bunu ayıplarlar derlerki ne biçim anne ama ne yapacağını bilemeyen bir anneyim belkide korkan
Mom727272 Mertin_annesi affedersiniz bok yesin o insanlar ya, gayet normal yaşadıklarıniz. Lohusa depresyonu bile var.
sabinaa Mertin_annesi bir kac ay sonra gulmeye..tanimaya…kendi keniden oynaya baslayinca her sey unutulacak