Aycahanim https://imgyukle.com/i/OR7CxI tetenoz asisindan sonra oldu 2 aydir boyle sizce bu iz normal mi
GizemHazal Aycahanim verem aşısında öyle oluyor diye biliyorum ben ama benim oğlumun kolunda da kırmızı şekilde duruyor hala tuttuğu anlamına geliyor
GizemHazal Aycahanim tamam o zaman çok normal her bebekte olmuyor ama bazılarında iltihapta akıyor bazen endişe edicek bişey yok aşısı tutmuş kuzucuğun ☺️