renkliruya Bende seviniyorum tamam güzel de ister istemez kıskanıyorum babannesi geldi 2 hafta kaldılar bizde hele beni bi saniye ara hep oyun oynadı onla sadece acıkınca meme meme diye ortalıkta dolaniyo🤣 kıskanıyorum haklı olarak görünce güluyo falan tamam da azıcık de beni arasa