Prensesannesi38 Kızlar doğru ölçümler yapılmıyor sanki boy kilo baş çevresi sizce de öyle mi çünkü evde bende yapıyorum hiç aynısı değil
yagmurcfr Prensesannesi38 Evet üsten ölçüp geçiyorlar baş çevresi kızımın sağlık ocağında 42 çıktı kendi doktorumuz da 40.9 çıktı söyledim adam bidaha baktı benim baktığım doğru dedi sürekli sağlık ocağıyla doktorun baktığı farklı çıkıyor sağlık ocagındakiler yüzümüze bakmıyor
Kereminannesiii Prensesannesi38 evet bizim sağlık ocağı çok gelişi güzel ölçüm yapıyor. Kilosu her zaman daha fazla çıkıyor kıyafetleriyle tartıyor çünkü boyu her zaman daha kısa çıkıyor. Önemsemiyorum ben onların ölçümleri
Cerenaslan Prensesannesi38 Biz hem hastanede hem sağlık ocağında yaptırdık ikiside hemen hemen aynı çıkıyodu.