KardelenYB ya bir şey diyim mi sana yorgunluktan bayılıcaktım uçakta, yere inene kadar ayakta gezdim inişte artık oturun dedi hostesler 🙈 yapacak bir şey yok alışması lazım o ağladıkça ben dışarı çıkardım alıştı artık şükür arada bir huysuzluk olur tabi, önce açık havada alıştır cano 🌼 araba sabitlendi mi gıcık oluyorlar 😛