Merhaba kızlar💕 Kuzenimin kızının diş sancısı aşırı varmış çocuk ağrıdan kulaklarını çekiyormuş bildiğin, 7 aylık. Doktoru şurup fayda etmiyorsa fitil koyabilirsin demiş. Yinede bi size sormak istedim, ateşi yok ama aşırı şiddetli ağrısı var fitil koysak olur mu? Teşekkürler şimdiden🙏🏻