Mom013 bence bu büyük bir sorun. Kızımın doktoru ben sormadan her şeyini biliyor, daha önceki muayenede ne konuştuysak sorular soruyor “yaptınız mı? Yaptı mı? Yiyor mu?” gibi gibi. Telefonla konuştuğumuzda da kendimi tanıtmıyorum, biliyoe çünkü kimin annesi olduğumu. Kızımın elinde geçen gün pütürcükler çıktı, hemen yazdım. Daha önce verdiği bir merhem vardı, tarihi geçmemiştir henüz hemen ondan sür dedi mesela.