Asilcik Anneler merhaba 2 gün oldu doğum yaptım… Bacaklarım ve ellerim şiş ve ödemli ne yapmam gerekiyor?
SaadetK Asilcik kendiliğinden geçecek. Daha yeni doğum yapmışsınız. vücudunuza biraz zaman verin. Su için kızartma, tuzlu vs yemeyin
-Livasmom- Asilcik nirmal bi durum 2-3 gune kendiliginden gececektir bol su icin ve bebeginizi emzirmeye çalışın ve bolnhareket … 3 gün bende ödemli dolaştım gecti sonra kendiliğinden
Asilcik Bebeğim küvözde 35 haftalık doğurdum kızlar sagip hastaneye götürüyor eşim çok teşekkür ederim. Preklemsi başlangıcıydi böyle kalacak diye korkuyorum..maydoniz yesem ekinenazya çayi içsem bebeğime zararı olur mu?
benimhalaumudumvar Asilcik varis corabi giy canim yoksa sislik gitmiyor uyusma yapiyor.Ben 15 gun boyunca giydim duzeldi