Gaaak Evet hanımlar malum kış dönemi sebze meyvelerinin son demleri ve bebekleriniz için hangi sebze meyveyi buzluğa attınız? Atmadan önce her hangi bir işlem uyguladınız mı?
CemreKerem35 Gaaak Ben geçen yaz bahçemizden topladığım kiraz vişne ve elmalari attım . Daha sonra onları kış boyu komposto yaptım . Hazır meyve suyu vermektense bu şekilde yapmak daha mantıklı özellikle kahvaltılarda iyi oluyor size de öneririm.
Epifenomen-gkc Gaaak ben de memleketten gelen portakalları sıkıp buzluğa attım sadece başka hiçbir şey yapmadım 🤗
Gaaak Ggdefne Bebeğiniz ne kadarlık? Benim oğlum 8.5 aylık henüz ve ıspanak mesela daha tadamadan mevsimi geçecek diye buzluğa atayım en azından diye düşündüm. Aslında mevsiminde yemek daha sağlıklı tabi ki☺️