AA201207 Ummudemir bizimki de solomombaby bir türlü beceremedik kullanmayı sanki bacakları çok fazla ayrılıyor gibi geliyo var mı bir püf noktası nerede yanlış yapıyoruz bilemedim😄
ilosasell AA201207 aynı ben 😂😂 bizdede solomombaby var bacaları çok ayrılmış gibi geliyor kullanmaya cesaret edemiyorum 🤦🤦
Ummudemir AA201207 kaç aylık bebeğiniz bacak arası ayarlama yeri var ben birinci kademeye getirdim. Benim de bebeğim içinde kayboluyodu sıkılıp boğuluyo gibi geliyodu büyüdükçe daha rahat oldu
Demetbulut gocebebirbayan solomom baby kullandim yeni dogan uyumlu 20 gunlukken basladik kullanmaya 15 aylik olmak uzere hala kullaniyorum
AA201207 ilosasell yaaa şeytanın bacağını bir kırsak çok rahat edicez eminim ama olmuyor 😂 videolarını falan da izledim yok hiç bi konunun bu derece cahili olmamıştım 😂 o yenidoğan zımbırtılari da var onunla da denedik sizin bebiş kaç aylık
S3d Annekizz ben çok memnunum, küçükken evde de kullanıyodum, şimdi havalar ısındı dışarıda da kullanıyorum, bebek arabasından daha pratik kesinlikle :)
S3d Annekizz evet kumaşı esnek hemen alışırsınız yapmaya, internette bağlama videosu var birkaç kez izleyin onu :)
Carolina Deletedmom_56 iade mi ettiniz yani? Bazı yerler bebek ürünlerini iade almıyor o yüzden soruyorum
Ummudemir AA201207 hiç resim atmadım becerebilirsem atayım ben heryöne olan kanguru modelini kullanıyorum belki sizin model farklıdır onda olmayabilir
AA201207 Ummudemir olabilir canım ben kendim almadım bebeğini büyüten bir arkadasi vermiş eşime o yüzden bilgim yok modellerle ilgili
Ummudemir AA201207 anladım canım benim kullandığım modelin bacak arasında en alt kısmında cırtları var ordan genişletip daraltıyorum
arzubayram_ BeautifulMother1 valla bana doktorum bunu almakla iyi tercih yapmışım dedi 6 ay kontrolünde ben memnunum