Kızlar 4. 5 aylık oğlum hep uslu kucağa alınca susaan gulucukler saçan ama sırtüstü yatırınca basbasbagıran cocuktu..1 haftadır bir ağlama huysuzluk .kucagimia aldimda bile beni itmeler bi memnuniyetsizlik var tükendim enerjim 0!!! Alt dış Yerleri kızarmış üstü delik gıı beyaz böyle (pamukcuk aft değil eminim) salyalar aldı başını gidiyo el parmaklari geçtik yumruk sokmaya çalışıyo azina…atak haftamizda bitti 4. Ay atak sizdede böyle oldumu yaaa