14zeynep benimki de o aylardan beri emer ama hiç bıraktırmaya çalışmadım neden bıraksın ki ilk başta ellerini keşfetti şu an hala uykuya dalarken veya kendini sakinleştirmek için parmağını emer. Hatta bu durum işime bile yarıyo emziği 6 aylıkken bıraktı gece uyandığında parmağını alır geri dalar. Bu kadar ufak yaşlarda bi zararı olmaz bence ilerde de kendisi bırakır muhtemelen