Elmass1 ebelere kaldıysak yandık. 10 kilo bebeğe zayıf diyen ebe de var obez diyen de . Onlar da kendi kafasına göre konuşuyor. Bir bebeği annesinden daha iyi kimse tanıyamaz. Bebeği gözlemleyin huzursuz mu sürekli mızmızlanıp ağlıyor mu derin uykuya dalamıyor mu. Açsa verin . Benim kızım mama da içiyor ayda yarım kilo anca alıyor aç mı yani. Yada 1 kilo aldı tok mu. Kalori miktarı yüksektir sütünüzün kilo almıştır. Vücudu kiloya yatkın bir bebektir az beslendiğiyle bile almıştır. Gün içindeki saatlerde aç kalıyordur belki de. Benim kızım dünyayı içiyor gene de almaz bana çekmiş mesela . Ben ebeleri pek takmıyorum açıkcası. Siz bebeğinize bakın. Ebe dedi diye de bebeği aç bırakmanın anlamı yok :)