Sevocum 7,5 aylık bebeğim o kadar huysuz ki artık sorun bende diye düşünüyorum ben bakamıyorum heralde. Ne ona ek gıda hazırlayabiliyorum ne birşey uyuyor 10 dk sonra uyanıyor. Napıcağımı bilmiyorum artık ne zaman düzelicek🥺
Zekimurendebizigorecekmi Sevocum O onun yapısı canım ya kimi bebek böyle seninle ilgili değil üzülme :)