yagmurcfr sagsbry ya çok üzüldüm canım inşalalh en kısa zaman da atlatırsınız valla dün eşimde boğazlarım ağrıyor burnum akıyor dedi anlıcagın evde 3 müz gribimiz belki de korona bi kaç gün daha beklicem olmadı eşimi teste göndercem zaten evden dışarı çıkmıyoruz kesinlikle peki ilaç falan kullanabiliyormusun
sagsbry yagmurcfr inşallah bitanem bir an önce geçer 🤲🏻 umarım siz değilsinizdir😪 ben sadece parol içiyorum eşim ve kız kardeşim grip ilaçları içiyorlar.. Özellikle soda gripin içtiler çok iyi geldi
Deletedmom84455 1 hafta sonra gelmeye başladı bende ve çok yakın zamanda covid atlattım, doktorlar ise 3 hafta içerisinde geldiğini söylüyor. Allah şifa versin en kısa zamanda inşallah 🤲
Cakos Dilya19 Ben de covid oldum . Tat ve koku kaybi yasadim sadece . Benim 4-5 gun surdu sonra yavas yavas geri geldi . Bazi vakalarda daha uzun surebiliyor ama sonunda geliyor geri . Bebegimin kaka yapip yapmadigini anlayamiyordum esime koklatiyordum yapmis mi kaka diye :) bi de ben de kizimin kokusunu ozlemistim . Ama uzmeyin kendinizi ayakta atlatiyorsaniz cok buyuk sans bu . Gecmis olsun .
Trkanmete Dilya19 yaklaşık 2 ay önce covid geçirdim tat kısmında bişey yok ama hala eskisi gibi koku alamıyorum
yagmurcfr sagsbry inşallah canım benim rabbim bebeklerimizi bizleri sevdiklerimizi korusun şu illetten hasta olanlarada şifasını versin inşallah 🤲🏻
Eylusunannesiii Dilya19 hamileligimin 24.cu haftasında corona gecirdim koku tat gitti bebegim dogdu 3 aylik olacaz hala gelmedi 🤦🏻♀️🙄