KardelenYB bizim ishal gibi olmayan sarı yeşil karışımı kaka vardı önce. Ben ön süt son süt dengesizliği salya yutması vs diye düşünüp dr gitmedim. Çünkü ateş kanlı kaka vs yoktu. Ama dün ateşi çıktı gibi oldu ölçtüm 36. Sonra tekrar ölçtüm 37. Bı işte bi iş var dedim doktora gittik. Kakanın fotosunu çekmiştim zaten nasıl gösterdiysem doktor umarım korktuğum şey değildir dedi. Bağırsak hareketleri çok fazla dedi normal değil dedi. Test yaptık rotavirüs pozitif çıktı. Kusma ve ishalde artış olursa yatırırım dedi şimdilik evde antibiyotik tedavisi uyguluyoruz. Dünden beri iyice sulu kakaya dönmüş durumda.