akidesekerii Bebek arabamızın puseti biraz derin bebek içinde yatar pozisyonda değil de sanki oturur gibi duruyor. Kızım 3.5 aylık bir sorun olur mu acaba ?
birboncukannesiiii akidesekerii kalçaya baskı yapılmadığı için sıkıntı yok. Bizde 6ayına kadr puset kullandık. Artık oturmaya başlayınca oto koltuğuna geçtik. önemli olan kalça üstü baskı.
Cansudurmaz akidesekerii puset ler için bel destekli kılıflar var onlardan almanızı öneririm bende bebeğim küçükken almıştım çok derin diye. Sevi bebeninkini almıştım güzel ve uygun fiyatlı bel desteği çıkıyor sonra da 6 aya kadar desteksiz kullanmıştım
derodunya akidesekerii pusetler 0-6 ay bebekler icin zaten netten videolar izleyebilirsin asla içine bişe koyma hepsi bebeklerin duruş pozisyonu için özel
zeyzey77 akidesekerii https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRFpqwuvqfdxMDVm9BPs9KJZKoI8Tc0YtEnCA&usqp=CAU Bundan aldım henüz kullanmadık
akidesekerii birboncukannesiiii yani emin değilim ama sanki geriye yaslanarak oturuyor gibi baskı yapıyordur herhalde.
Woody Cansudurmaz İçine koyulan şeylet kaza anında güvenli olmasını engelliyor. O yüzden kullanılmamalı
akidesekerii Cansudurmaz Yani şöyle baktım dediğinize ama bebek çok yukarıda durmaz mi altına ben battaniye koyuyordum yükselsin diye onda bile sanki bebek üstünden kayacak gibi oluyor.
melisitos Cansudurmaz ya ben de bunu aldım ama bu sefer de kafa koyma yeri bi saçma oldu. Çocuğumun kafasi hep yamuk durdu rahatsiz gibi görünüyordu. 3 aylık oldu bebeğim artik kullanmıyorum. Belki de ben beceremedim bilmiyorum ama pek memnun kalmadım.
Cansudurmaz akidesekerii kılıflar da pusetin emniyet kişisinin geçme yeri var bağlıyorsunuz zaten ve dik durmuyor bence siz bilirsiniz tabi yinede
akidesekerii zeyzey77 evet böyle bişey olsa iyimis aslında da 3.5 aylık olduk gec mi kaldik artık bilmiyorum 😀
Dunyaailm Canım ben yurt dışında yaşıyorum burda bebekleri hep oturtuyorlar ben kendi doktoruma sordum öyle bir şey yok dedi bana oturtabilirmiş bebekler zorlamadan tabiki d vitamini kullandıkları için hiç bir şey olmaz dedi
akidesekerii Dunyaailm Anladım canım zararı olmasın dedim oturmanın gerçi tam da oturmuyor ama aklıma gelirse kendi doktorumuza da soraym madem
zeyzey77 akidesekerii hiç bir şey için geç değil bence yine alabilirsin içi için böyle bir şey 🙂 benim de bebeğim kuvozde ne zaman kullanacağımız belli değil