Evde şu an prasa ve makarna var prasa yiyemiyorum akıma kadar makarna mı yiycem karnabahar yasak fasülye süt sebzelerin çoğu yasak ne yiyeceğimi bilemiyorum .aslında ne varsa yiyorum bebekte öyle gaz yapmıyor normal .uyuyor gazdan ağladığını bilmiyorum çok fazla .sadece dün gaz çıkaramadı bayağı ağladı uyumadı o yüzden kendimi sorguladım ne yesem acaba diye ? Öner’iniz var mı ? Pratik yapabileceğim şeyler de olabilir .