Ebrudrrya Geceleri sabaha kadar kasılıyor gazını çıkartıyorum alttan da rahat yapıyor gaz ilacıda veriyorum neden böyle oluyor acaba 19 günlüğüz
Tatlihayat Ebrudrrya ne yaparsan yap ne kadar çıkarsa çıksın o gaz hiç bitmiyor 🙈hatta bu çocuk bu kadar gazı neresine biriktiriyor diye düşündüm😂4 aylık olduk o zaman bitti kasılma ağlamalar rahatladık. Tabi o arada biogai ve sub kullandık.
Kuzeyim09 Ebrudrrya ayni durumdayiz canim ya hep bi ikinma hali hep gaz 20 günlük olduk ne zaman gecicek merak ediyorum 🤦🏼♀️
Ebrudrrya Tatlihayat bizde mommys blıss gripe water gaz ilacı kullanıyoruz ama sanki etkisi olmuyor gibi çok ıkınıyor kendini sıkılıyor internetten biraz araştırdım kimyon iyi geliyormuş onu denemeyi düşünüyorum artık
Ebrudrrya Kuzeyim09 kullandınız bir gaz ilacı felan varmı normalde bebekler uyur sürekli biz gaz probleminden uyuyamıyoruz
Kuzeyim09 Ebrudrrya metsil gaz damlasi kullnaiyoruz canim biraz iyi geliyor bide karnina yag yada losyonla masaj yapiyoruz baya rahatlatiyor