Kızlar günaydın oglum 6 ay 20 gunluk 3 gündür ishaldi biraz biraz ilaçlarla düzeldi bugun gece 12 de uyudu sabaha kadar hiç uyanmamış artık ben kaldırdım emzirmeye bi baktım hiç isememis de kaka da ypmamis kaka neyse de isememesi normal mi başına gelen varmi ve normalde gece 1 sefer uyanirdi sabah babası ise giderken biraz mırıldanmiş atesi de yok şükür ama ilk defa başıma geldi başına gelen varsa Allah rızası için yorum yapsın korkuyorum