pervin_t Kızlar,bebeğim son 1 aydır mama içmek istemiyor.Her yolu denedim kaşıkla,uykudayken,mama değiştirme falan.Yok olmadı.Şimdi diyorum ki tadını beğenmiyor belki.Keçi sütlü mamaların tadı nasıl?diğer mamalardan güzel mi?
Daphnemom Golden Goat kullanıyoruz severek içiyo tadına da baktım öyle kötü keskin bi tadı yok, aptamil gibi şekerli değil ama tadı.
pervin_t Daphnemom sevmez o zaman bizimki.Aptamil,similac hiç birini beğenmiyor zar zor 50 ml içiyor bazen hiç içmiyor