azem1234 Merhaba kızlar 7 yaşında kızım var 16 kilo doktora getiriyorum gene aynı ne yapabilirim iştahı da çok az zorla yemek yiyor kilosu çok az değilmi doktorlar normal diyo
Gamzosgamzos azem1234 doktor iyi diyormuş uzulmeyin lutfen benim kuzenimde cok zayifmis yengem ne bulduysa vitamin olsun dogal karisimlar olsun almis kullanmis sonra obezlige dogru gitti kilo dengesiz beslenme seker hastası yaptı 21 yasinda 5 6 senedir insulin kullaniyor zayif olsun ama saglikli olsun onemli olan o benim kizimda 15 ay 10 gunluk 9.700 olmus hic takmiyorum normalde cevremde 6 7 aylik bebisler o kiloda
Mom089 azem1234 bende 7 yaşında 19 kiloydum 11 yaşımda 21 İştah sıfır Dı 🤦 Ama çok şükür sağlıklıyım Yemesi için zorlamayın beni annem zorlardı iyice soğurdum Acıkınca kendisi yemek ister. Açlık iyi geliyor zaten iştahsızlığa
Nurdem0433 azem1234 benim oğlumda 6 yaşında 19 kilo ama ben artık takmıyorum sağlıklı olsun gerisi önemli değil
azem1234 Gamzosgamzos arkadaşları ondan kilolu. Bu duruma kızım çok üzülüyorno üzülünce bende kafama takıyorum