Fatmanuuur ay ben tuvaletim gelcek diye korkudan ne yapcagımı bilemiyodum dogumdan sonra hem basur hem catlak yasadım basurum cok büyüktü kremlerle indi derken catlak oldu en ufak kabızlıkta aglaya aglaya yapıyordum en iyi gelen sey vazelin oldu günde 4 kere falan fındık büyüklüğünde vazelini içine dogru iterek sürdüm birde sabah akşamda hametan merhem aynı sekilde kullandım bol yesillik ye kabız olmamak için simdi hiç bir sey kalmadı aksatırsan daha zehir oluyor mutlaka yap