Kızlar ya bebeğim 3. Ayını yeni bitirdi hâlâ kakası çok sıvı hiç karı gelmedi .. günde 3 kere kesin yapıyı .. sadece anne sütüyle besleniyo . Ama yaparken kendini çok sıkıyo kıpkırmızı oluyo zor yapıyo sıvı olmasına rağmen .. gürültülü yapıyo gazla beraber sizin böyle mi acaba .. hâlâ sıvı ve kendini zorlayarak mı yapıyor