Mertin_annesi 40 günlük küçük yavrum toprak taş gibi kabız oldu . Aptamil comformil kullanıoduk tadı kötü die humana 1 i deneyelim dedik mahfoldu çocuğum yinede güçlü çocuğum ıkına ıkına taş gibi yaptı humana 1 de kabız olan bebek varmı
MutluMommy Mertin_annesi o kadar ıkımmasına izin vermeyin doktora gidin danışın bence poposunda çatlak olur Allah korusun çok küçük daha
Synmannesi Mertin_annesi Canım benim bebeğim de şu an Aptamile geçtik nasıl kabız bir aydır anlatamam hemen hip combiotik alacağım o yapmıyormus hepsini smilac kullandım mama hiç kabız olmadı bu arada