ElizsMomM bizde de dogdugundan beri var malesef. Gözyaşı kanallari tikali dedi doktorumuz. Nerdeyse 3 aylik hala ayni masaj yapmaya çalışıyorum cok capaklandiginda damla yazıyor doktor o anlik geciyor ama tekrarlıyor surekli masaj yapmak lazim youtube dan bakabilirsin nasil yapıldığına