AselLinaK emmeye başlayıp süt akışı hızlandığında (memeyi çektiğinizde fışkırmasından anlarsınız) memeyi çekip temiz bir kaba doğru tutun kendi hızıyla bitene kadar aksın. Eğer çok aktıysa sonra çay kaşığıyla beslersiniz. O hızı gidince boğulmuyorlar. Ben bir süre hep böyle yapmıştım. Gazı da azaltıyor. Bir de öksürüyorsa korkmayın kendi atacaktır sakin olun. Bunu da bu forumda okumuştum, sağolsun sağlık çalışanı bir arkadaş yazmıştı. Zamanla geçiyor zaten.