Kızlar bebegım 4.5 aylık dogdugundan berı emerken kaka yapıyordu ılk zamanlar sevındırıcı bi durumdu ama bu ay kilo artısında azalma var ve acaba cok fazla kaka yapmasından kaynaklı kılo artısı olmuyo mu dıye dusundum bole bi durum yasayan varmı aranızda