merhaba kızlar bir sorum olacaktı eğer bu mamayı kullanan varsa aranızda, az önce ilk defa denedim yaptım ama çok çok koyu, katı oldu her zaman böyle mi olacak bu biberondan zor geçiyor çocuk zor içti hatta çok az kaldı yani içemedi sizde de böyle katı mı oldu acaba ?