Odasına koyuyorum odasıyla yatak odam yapışıklar bi ağlasa hemen ben ve eşim kaçıyoruz falan ama karyolasında uyumak mı istemiyor hep böyle spatula gibi dönüyor yer yatağı seviyor nasıl alıştıracagım yatağına ya sizler nasıl alıştırdınız.çok yoruldum resmen agladında getiriyorum yatağıma eşim gidiyor içeride uyuyor 😑 öff 😤 fikir verirmisiniz kızlar