ZerenCeren Her bebeğe farklı bir mama iyi gelebilir bu konuda bebeğinizin takipli doktorunun önermesi daha doğru olur.Zira daha 47 günlük vereceğiniz mama hazımsızlık ya da gaz yabailir ki bu sefer bir de bu yüzden uykusuzluk çekebilirsiniz..Genelde Hipp öneriyorlar ama mesela benim ikizlerime Hipp iyi gelmedi ,kusma yapmışti.Sma da aynı şekilde..Aptamile kabızlık yapar denilir ama bize o iyi gelmişti sizde deneyerek ve doktor tavsiyesi alarak bulmalısınız iyi gelecek mamayı