humatugba Aysnr0507 ah bizim de aynı 🤦🏻♀️4,5 aylık olduk atak bitti uyku gerilemesi de ama uykular çok kötü kaldı geçer mi bu durum acaba 😔
Aysnr0507 humatugba inşallah geçer ya bizimde aşırı düzensiz geceleri uyumuyor sabah 4ü 5i görüyoruz gücüm kuvvetim kalmıyor sadece kolumda gezdirirken uyuyor🤦🏻♀️
Salcaliekmek Serifege 4. Ayın sonlarına kadar devam etti malesef 🤦🏼♀️ 5 gündür normale döndük 5 aylık olmamıza 3 gün var . İnşallah sizin daha erken biter
Salcaliekmek Myslkya-16 aynı ya aynı. 😀😀 birde anneme değilde internete inandığım için küsüyor 😀😀 bir de bu var ahshha
Myslkya-16 Salcaliekmek ahaha 😃😃 analarımız özellikle kayın analarımız bu konuda ordinaryüs olmuşlar bize laf düşmez ☠️😃
Benbilmemanam Kizlar benim bebegim 3 ay 12 gunluk 3 4 gundur gunduz uykudan aglayarak uyaniyor. Simdide aglaya aglaya uyudu cok huzursuzdu memeyi birakip birakip agladi. Acaba erken mi giriyoruz atak donemine ?