Kızlar herkese merhaba. Bebekleri etkilemiyor geçmiyor diye bir şey yok geçiyor bebeklere de. 28 şubatta eşim pozitif çıktı 1 martta ben. 2 martta da bebeğim. Bebeğim o zamanda 5 buçuk aylıktı. Kızımda kl belirtiler ise ateşi çıktı iştahsızlık oldu ne emdi ne mama içti. Ama inatçi bir ateş düşmüyor. Verebildiğim tek ilaç calpol oldu. Benlmde içtiğim tek ilaç parol. ( ki o korona için ilacı vermiş olsalardj da içmezdim bir günde 16 ilaç diğer gümler 3 er tan. içmek akıl karı değil. Verilen ilaç bir kere korona ilacı değil ben kullanma taraftarı değilim. ) bebeğimi ambulans çağırıp hasteneye götürdüm nabzı bakıldı kan alımdı ciğerleri bakıldı ve korona testi yaptılar sadece ağızdan Bebeklerde buruna sokmuyorlar o çubuğu. Velhasıl kelam gece 2 gibi eve geldik. Zar sor uyusuk sabah pozitif çıktı kızım da. Bu süre zarfında bol bol emzirmeye çalışın ateşi varsa ateş düşürücü 4 saatte bir. Karantina süreci bitti ben kontrol amaçlı bebeğimi kendi dr götürdüm ciğerlerine baktırdım ne yazık ki ciğerine geçmişti. Dr ventolşn hava verdi 5 gün kullandık çok şükür geçti gitti. Bu şekilde geçti bizim korona. Allahım herkese kolay atlatmayı nasip etsin. Ne kadar korkulursa korkulsun başa geliyor. Fazla tedirgin olmayın. Önlemleri alın yeter. Herkese geçmiş olsun. Uzun oldu K. Bakmayın.