Onedroplove akanı hemen biberona koyup dolabın normal yerine atıyordum böyle böyle 3-4 ölçek süt birikene kadar tekrarlıyordum bi buçuk günde falan birikiyordu birikir birikmezde buzluğa atıyordum süt saklama poşetine döküp.
Hiç bi problem yaşamadım. Aksine o kadar işime yaradı ki bu yaptığım 🙄