Milasmom
Bebegim 7 ay 1 gunluk oldu ek gidaya dogru duzgun geçemedik yogurt ve muz veriyorum sadece. Patates havuc haslamasini yiyince kustu bi daha denemedim. Elma armut avokado sevmedi. Anne sütü artı gunde 1 öğün yogurt veya muz yiyor yani. Anne sütünü de eskiye oranla az iciyor eskiden gunde 7 8 kez sagardim simdi 4 5 kez sağıyorum. 5 saatte bir falan sagiyorum bitiremiyor cunku. Sanirim dis cikardigi icin istahsiz.
Sizler ne durumdasınız ek gida ne veriyorsunuz , beslenmesi istahi nasil, sütünüz eskisi gibi devam mi yoksa daha az mi emziriyorsunuz. Ozellikle sagarak veren anneler sizde de öğün sayisi azaldi mi. Disler cikti mi.