Kızlar merhaba bebeğim yürümeye başladığından beri arada sırada parmak ucunda yürüyor ama bunu sık yapıyor annecim tam basıp yürü ayaklarını dediğimde düzeltiyor falan . Şimdi aklıma takıldı araştırdım biraz doktora göstermek gerekebiliyormuş. Endişelenmelimiyim? Varmı çocuğu böyle yürüyen