Cnm benim bebegim ilk bas sariligi var isikta yatsin vs diye actik alisti sonra dedigin gibi söndurunce veya gece lambası takinca agliyodu ama asla duzenli bi uykusu olmadi 1 yasindan sonra lambayi sondurmeye karar verdim oda cok yorgun uyaniyodu bende ve cok duzeldi yani bi kac gun aglar ama alisir